سعیدفرمانی(بي طاقت و صبر و ناشكيبش شده ام)
بي طاقت و صبر و ناشكيبش شده ام
در اوج رفاقتم٫رقيبش شده ام
عمري است هويتش گرفتار من است
بيچاره جنون٫كه من نصيبش شده ام
+ نوشته شده در ساعت توسط .
بي طاقت و صبر و ناشكيبش شده ام
در اوج رفاقتم٫رقيبش شده ام
عمري است هويتش گرفتار من است
بيچاره جنون٫كه من نصيبش شده ام